loading...
دوست دارم
سارا بازدید : 4 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

انگلیسی را قورت بده

انگلیسی را قورت بده!

آيا براي ياد گرفتن انگليسي دچار زحمت هستيد؟

سه محصول آموزشی زبان بی نظیر در یک مجوعه

شامل سری کامل مجموعه آموزش زبان انگلیسی نصرت 1،2،3

+ سری کامل مجموعه آموزشی "انگلیسی در خواب"

+ سری کامل بهترین و جدیدترین دیکشنری های انگلیسی به فارسی و ...

آمـوزش زبــان انگلیسـی تنها از طریق شنیـداری در طــی 90 روز...

تقدیم به تمام کسانی که می خواهند زبان انگلیسی را ساده یاد بگیرند

روشی موثر و اثبات شده

اگر روشهای مختلف یادگیری زبان انگلیسی را دنبال کرده اید،

این روش موثر برای یادگیری زبان را حتما امتحان کنید...

پکیج اورجینال و شکیل شامل 2 DVD نقره ای، با قیمتی استثنایی ...


مجموعه بزرگ آموزش زبان "انگلیسی را قورت بده" شامل سه مجموعه مجزا نصرت 1 ، 2 و 3 ، آموزش انگلیسی در خواب و کلکسیون بهترین دیکشنری هاست ...

توضیحات مجموعه آموزشی انگلیسی "نصرت" :
متد نصرت که یکی از سریع ترین و موفق ترین متدهای آموزش زبان است توسط یک زبان شناس انگلیسی اختراع شده است و توسط موسسه نصرت به فارسی برگردانده شده تا برای فارسی زبانان قابل استفاده باشد. پس از استفاده از این مجموعه شما به سادگی به مکالمه زبان انگلیسی خواهید پرداخت و احساس خواهید کرد که معجزه ای رخ داده است. چرا که بدون تلاش زیادتنها با گوش کردن 90 درس 30 دقیقه ای در تنها 90 روز با فرمول تخصصی نصرت به راحتی مکالمه انگلیسی را فراگرفته اید.
این مجموعه شامل: - زبان انگلیسی نصرت1 - زبان انگلیسی نصرت2 - زبان انگلیسی نصرت3 - آموزش تقویت حافظه نصرت - آموزش زبان نصرت برای موبایل - آموزش تقویت حافظه برای موبایل

این مجموعه دارای ویژگی های زیر است :
- مهارت کامل در مکالمه زبان انگلیسی در سه ماه با روزی 30 دقیقه گوش کردن به هر درس
- روش استفاده آسان برای تمامی سنین
- برگرفته شده از جدید ترین متد آموزشی روز جهان - تمرکز و تقویت حافظه در ضمن یادگیری
- تکرار مطالب در فواصل زمانی مختلف - دوره تقویت حافظه و مهارت یادگیری
- بیش از 90 ساعت آموزش شامل محاوره، آشنایی با لغات، آموزش حروف اضافه، آشنایی با جمله سازی، آشنایی با یکصد لغت ابتدایی، شیوه صحیح تلفظ و نوشتن الفبا

توضیحات مجموعه آموزشی انگلیسی در خواب :
- آيا براي ياد گرفتن انگليسي دچار زحمت هستيد؟ اين مجموعه كامل و جامع به ياري شما آمده است.
- بدون هيچ تلاشي انگليسي بياموزيد.
- روشي نوين در آموزش انگليسي
- آموزش زبان انگليسي براساس تكنولوژي امواج صوتي در حالت خواب و استراحت به صورت گفتاري به دو زبان فارسي و انگليسي
- شامل دروس مختلف به فرمت MP3 قابل اجرا بر روي تمامي وسايل پخش كننده صوتي.
- به همراه مجموعه مخصوص موبايل با حجم كم و كيفيت بالا براي يادگيري بهتر
- اين صداها با تلفيق دو موج و با تكنيك امواج فركانس پايين مغزي طراحي شده است كه در حالت خواب براي مغز قابل جذب و ذخيره مي باشد. شما بعد از بيدارشدن متوجه خواهيد شد كه نسبت به روز قبل آشنايي بسيار زيادي به لغات و جملات انگليسي داريد.
- اين مجموعه به كمك شما آمده تا با روش بي نظير خود يادگرفتن زبان را بسيار آسان كند.



همراه با کلکسیون بهترین دیکشنری های انگلیسی به فارسی و ...
- دهها سری از بهترین دیکشنری های انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی
- کلکسیون برترین دیکشنری های انگلیسی به انگلیسی Oxford, Cambridge, Longman, Webster, Collins و ...
- سری کامل نرم افزار بابیلون به همراه لغت نامه های متعدد آن: بیش از 500 لغت نامه تخصصی و عمومی ديكشنري هايي براي ترجمه ي زبان انگليسي به هر يك از زبان هاي فارسي، انگليسي، آفريقايي، آلبانيايي، سرخ پوستي، بلغاري، كروات، دانماركي، هلندي، اسپرانتو، استونيايي، فنلاندي، فرانسوي، آلماني، يوناني، مجاري، اندونزيايي، ايتاليايي، كردي، لاتين، زبان مالاي، زبان نوران، نروژي، لهستاني، پرتغالي، رومانيايي، روسي، اسلونيايي، اسپانيولي، زبان سواحيلي، سوئدي، تركي، عربي،زبان Uighur ، اوكرايني، زبان هبرو، كره اي، چيني، و بسياري زبانهاي ديگر رايج دنيا ... همراه با ديكشنري ها و دايره معارف هاي مختلف و مرجع در زمينه هاي گوناگون هنر و علوم انساني، تجارت و اقتصاد، كامپيوتر و اينترنت، دولت و علم حقوق، سلامت و طب، آموزشي، سرگرمي، علم و فن آوري، جامعه و فرهنگ، ورزش و تفريح، مناطق مختلف جهان
- سری کامل دیکشنری های Lingvosoft: دیکشنری 42 زبان زنده دنیا به انگلیسی و بالعکس زبان های فارسی، عربی، ترکی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی، آلبانیایی، ارمنی، لاتین، پرتغـالی، اسپانیولی، آذربـایجـانی، بوسنی، بلغـاری، چینی سـاده، چینی سنتی، کروات، چک، هلندی، استونیایی، فنلانـدی، یونـانی، عبـری، مجاری، اندونزیـایی، ژاپنی ( 4 گویش Kana Romaji, Kanji Kana, Kanji Romaji, Romaji Kanji )، کره ای، لاتیوایی، لتونیایی، لهستانی، رومانیایی، صربستانی، اسلونیایی، سوئدی، فیلیپینی (تاگالوگ)، تایوانیو اکراینی.

قیمت:10000 تومان

سارا بازدید : 2 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

گردنبند لاکی لایت

گردنبند زیبای لاکی لایت با قابلیت جذب نور و نور افشانی در شب با نور زیبای سبز فسفری که جزو جذاب ترین هدیه ها برای دختر خانم ها و بانوان محترم می باشد ، با این گردنبند اطرافیان خود را شگفت زده کنید.


 

لاکی لایت یکی از بهترین هدیه ها برای روز تولد – سالگرد ازدواج – هدیه آشنایی – روز عشق و . . . می باشد .

ماندگار ترین هدیه ، هدیه ایست که تک و بی همتا باشد که لاکی لایت از این خصوصیت مبری نیست.

 

 

ویژگی های لاکی لایت:

قابلیت جذب نور و نورافشانی در شب

با نشان چهار پر شانس

بسیار زیبا و مجذوب کننده

بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید

 

قیمت: 13500 تومان

سارا بازدید : 2 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

کارتون استاد نجار و وروجک

همه ما از دست خرابكاري های وروجك خوشحال مي شديم  با آن دوبله فوق العاده و صدای با مزه ای مهمان خانه ما می شد ؛ ديگر كسی كاری نمی كرد و همه به تماشاي وروجك و استاد نجار مي نشستند.

مجموعه کامل ماجراهای وروجک و استاد «اِدِر» نجار کارتنی جذاب و زیبا که برای بسیاری از ما یادآور لحظاتی شاد و خوش است.


 

 

وروجك‌ می تواند توي‌ جيب‌ استاد نجار جا خوش‌ كند. او با حقه‌ها و فكرهای جديد آدم‌های بدجنس‌ را به‌ دردسر مي‌ندازد و پسرهای فضول‌ را به‌ يك‌ حمام‌ درست‌ و حسابی ميهمان‌ مي‌كند. وروجك‌ پسركی آتش‌پاره‌ ولي‌ خوش‌قلب‌ است‌. او عضو دار و دسته‌ی «لولوهای خانگي‌» به‌ شمار میرود.

وروجك‌ نامرئی است‌ و فقط‌ «اِدِر» نجار پير و مهربان‌، مي‌تواند او را ببيند. پسرك‌ به‌ تازگی وارد دنيای آدم‌ها شده‌ و چيزي‌ بلد نيست‌. ناواردی و نامرئی بودن‌ او دردسرهايی درست‌ مي‌كند، اما بخت‌ او بلند است‌ زيرا استاد نجار خيلي‌ دوستش‌ دارد و سعی میكند او را از گرفتاری نجات‌ بدهد.

 


قیمت : 7800 تومان

تعداد: 6DVD

 


سارا بازدید : 4 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

کارتون تام و جری


کارتون جذاب تام و جری از سوی زبده‌ترین انیماتورهای آن زمان، یعنی «ویلیام‌ هانا و جوزف باربارا» خلق شد. ساخت این کارتون از سال 1940 آغاز شد و تا سال 1958، یعنی درست زمانی که استودیوی «مترو گلدن مایر» تعطیل شد ادامه داشت.


(وقتی که این دو کاراکتر هویت پیدا می‌کنند) بعد از سری اول،‌ هانا و باربارا مسابقه‌ای برای انتخاب نام این موش و گربه برگزار کردند و سرانجام «جان کر» که خود انیماتوری ماهر بود، نام «تام و جری» را پیشنهاد داد و برنده مسابقه شد. او از اصطلاحات جنگ جهانی اول استفاده کرد. در این دوران هر سرباز انگلیسی تامی ‌و سرباز آلمانی جری نامیده می‌شدند. بنابراین با استفاده از این مسئله نام تام و جری برای گربه و موش این کارتون جذاب انتخاب شد.

 


 

«جوزف رولاند باربارا»، بیست و چهارم مارس 1911 از پدر و مادری سیسیلی در محله ایتالیایی منهتن آمریکا به دنیا آمد. او یک نویسنده، متحرک ساز، نقاش، طراح کارتون، کارگردان و تهیه کننده بود و به همراه «ویلیام‌هانا» شرکت‌هانا- باربارا را تاسیس کرد.
عمده شهرت آن‌ها به خاطر «تام و جری»، «یوگی و دوستان»، «عصر حجر»، «اسکوبی دو» و «تارشارلوت» است.
جوزف باربارا در هجدهم دسامبر 2006 در سن 95 سالگی بر اثر کهولت سن، در لس آنجلس چشم از دنیا فرو بست و به هفتاد سال فعالیت موفقیت آمیز در زمینه پویانمایی پایان داد.
ویلیام‌هانا در سال 1910 به دنیا آمد. در سال 1936 نخستین پویانمایی خود را با نام «به سوی بهار» کارگردانی کرد.
در سال 1937،‌ هانا ارتقا یافت و کارگردان ارشد شد. در همان سال بود که شرکت، «جوزف باربارا» را استخدام کرد و در سال 1937 همکاری موفقیت آمیز آن‌ها شروع شد. او در بیست و دوم مارس سال 2001 بر اثر سرطان حنجره در نود سالگی چشم از دنیا فرو بست.

 

قیمت: 7000 تومان

تعداد: 5DVD

سارا بازدید : 9 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

کارتون خرس های مهربون

کارتون زیبای خرس های مهربان داستان چند خرس رنگارنگ مهربان است که دارای نیروی عجیبی هستند.این خرس ها میتوانند هر چیز بدی را به یک چیز خوب تبدیل کنند. کارتون خرس های مهربان بدلیل رنگبندی های متنوع و زیبای خود میتواند برای کودکان بسیار جذاب و تماشایی باشد ؛ همچنین دوستانی که میخواهند خاطره دوران کودکی خود را زنده کنند.


مشخصات کارتون خرس های مهربان :
نام کارتون : خرس های مهربان
کیفیت تصویر : عالی
زبان: دوبله فارسی
فرمت : دی وی دی
قابل پخش در همه دستگاههای پلیر خانگی و کامپیوتر 

قیمت: 7000 تومان
تعداد: 5DVD

سارا بازدید : 0 یکشنبه 18 فروردین 1392 نظرات (0)

کارتون لاکپشت های نینجا

این مجموعه شامل قسمتهای مختلف کارتون لاک پشتهای نینجا می باشد به قسمت جدید این کارتون که در سال ۲۰۰۷تولید و عرضه شده ( با دوبله فارسی)


مشخصات قسمت جدید کارتون لاک پشتهای نینجا به شرح زیر می باشد:
محصول سال: ۲۰۰۷
کارگردان : Kevin Munroe 
تهیه کننده : Tom Gray
نویسندگان : Kevin Munroe، Peter Laird
رده بندی ژانر : انیمیشن، اکشن ، ماجراجویی، کمدی و فانتزی .
شخصیت های کارتون : Mumble , Norma Jean, Gloria, Memphis, Ramon, Lovelace, Elephant Seal, Nestor, Squaw Bird, Miss Viola, Noah theElder/Narrator.
بازیگران ( صداگذاری ) :
Chris Evans،Sarah Michelle Gellar،Mako Iwamatsu،Kevin Smith،PatrickStewart،Zhang Ziyi،Mitchell Whitfield،James Arnold Taylor،Mikey Kelleyو Nolan Northو ..

درباره انیمیشن : کارتون بسیار زیبا و محبوب Teenage Mutant Ninja Turtlesیا همان لاک پشتهای نینجا محصول سال ۲۰۰۷کمپانی برادران وارنر امریکا که بار دیگر داستان چهار لاک پشت استثنایی با نام های Leonardo, Michelangelo, Donatello, و Raphaelرا زنده می کند! این نسخه پس از گذشت ۲۰سال از عرضه بسیار موفقیت آمیز کتاب های کامیک، کارتون های این شخصیت های بسیار محبوب در سال ۱۹۸۷، فیلم سینمایی بسیار پرفروش ان در سال ۱۹۹۳و بازی های رایانه ای بسیار پرطرفدار آنها در سال های بعد، در تاریخ ۲۳آپریل ۲۰۰۷بر روی پرده سینماهای امریکا اکران شد و تا به اکنون نیز بر روی بسیاری از سینماهای کشورهای مختلف دنیا در حال اکران است و سیر عظیمی از کودکان و نوجوانان علاقمند به این شخصیت های محبوب افسانه ای را مجذوب خود کرد .

فیلم TMNT 2007

در همان هفته اول اکران خود در سینماها ی امریکا ، کانادا و انگلستان با استقبال فوق العاده علاقمندان روبرو شد و توانست در صدر فیلم های پرفروش هفته در همان اوایل اکران خود جای گیرد.
بودجه ساخت این فیلم انیمیشن زیبا در حدود ۳۴میلیون دلار امریکا بوده است

 

 

قیمت: 5500تومان

تعداد: 3DVD

سارا بازدید : 0 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

ویندوز 8 ( Windows 8 )

ویندوز 8 با تمام نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز که طی 25 سال گذشته عرضه شده اند، متفاوت است. نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز با انواع مختلف کامپیوترها کار می کند و به خوبی با ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی سازگار می باشد. در ادامه با امکانات جدید این سیستم عامل بیشتر آشنا می شوید.

محتویات این بسته عبارتند از:
- نسخه Enterprise کاملترین نسخه ویندوز 8 (نسخه 32 بیتی و 64 بیتی)
- فیلم آموزش امکانات جدید ویندوز 8
- نرم افزار ها و ابزار لازم در ویندوز 8
- و ...


صفحه اصلی (Home Screen) ویندوز 8 با ابزارهای مجهز به صفحه لمسی سازگار است رابط کاربری ویندوز 8 مشابه صفحه اصلی سیستم عامل Windows Phone 7 شده است و همه چیز طوری طراحی شده تا دستورات براحتی از طریق لمس انگشتان دریافت شوند. اما در پشت این رابط کاربری همان دسکتاپ، نوار ابزار و Explorer برای کامپیوترهای معمولی وجود دارد.

در ویندوز 8 منوی Start به طور کامل تغییر کرده است و اطلاعات اولیه مانند زمان، تعداد نامه های خوانده نشده و غیره را نمایش می دهد. نحوه قرار گرفتن صفحه های مختلف در کنار یکدیگر نیز تغییر کرده و شما می توانید صفحه های مختلف را در کنار صفحه اصلی داشته باشید و به هر میزان که علاقه دارید به هر کدام فضا اختصاص دهید. نرم افزارها (Apps) در ویندوز 8 همانند Windows Phone 7 برخی از اطلاعات اولیه را بدون نیاز به اجرای آنها نمایش می دهند به عنوان مثال برای مشاهده دمای هوا نیاز نیست که نرم افزار آب و هوا را اجرا کنید. دمای هوا در عنوان خود نرم افزار نمایش داده می شود. در تصویر پایین نحوه قرار گرفتن دو پنجره در کنار یکدیگر را مشاهده می کنید و همانطور که در تصویر مشخص است با کشیدن یک پنچره به طرفین فضای اختصاص داده شده به آن کم و زیاد خواهد شد.

رابط کاربری مترو:
ویندوز ۸ رابط کاربری جدید بر پایهٔ زبان طراحی مترو مایکروسافت را به کار خواهد گرفت، مترو محیطی خواهد بود از ویژگی جدید کاشی وار(مربع مانند) که در صفحه شروع(Start Screen) نمایان می‌شود که مشابه سیستم عامل ویندوز فون می‌باشد. هر کدام از آن کاشی‌ها یک برنامه را نشان می‌دهد و قادر خواهد بود که اطلاعات مرتبط مانند تعداد پیام‌های خوانده نشده برای یک برنامهٔ رایانامه و یا درجه حرارت آب و هوا را نشان دهد. سبک مترو برنامه‌های کاربردی را تمام صفحه اجرا می‌کنند و می‌توانند برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بین یکدیگر از قرارداد(Contracts) استفاده کنند. آن‌ها از طریق فروشگاه ویندوز(Windows Store)در دسترس خواهد بود.برنامه‌های سبک مترو با Windows Runtime platform جدید و با استفاده از زبان‌های برنامه نویسی سی++، ویژوال بیسیک،سی شارپ و اچ تی ام ال/جاوااسکریپت توسعه یافته‌اند.

محیط سنتی دسکتاپ برای اجرای برنامه‌های دسکتاپ به عنوان نرم افزار مترو تلقی می‌شود. و همچنین دکمه شروع(Start) از نوار وظیفه حذف شده‌است و به جای آن ناحیه حساسی بوجود آمده که با حرکت ماوس به سمت گوشه چپ پایین ظاهر می‌شود. همچنین نوار چارم(Charm Bar) اضافه شده‌است، هر دو مورد ذکر شده صفحه شروع جدید مترو را باز می‌کنند که جایگزین صفحه شروع قبلی شده‌است.

فروشگاه ویندوز:
فروشگاه ویندوز پلت فرم آینده توزیع دیجیتال توسط شرکت مایکروسافت به عنوان بخشی از برنامه های کاربردی سبک مترو ویندوز ۸ توسعه یافته است. فروشگاه ویندوز همچنین اجازه خواهد داد که توسعه دهندگان برنامه های کاربردی دسک تاپ خود را تبلیغ کنند.در فروشگاه ویندوز هر دو برنامه کاربردی رایگان و پرداختی موجود است.برنامه های پرداختی در محدوده قیمت ۱٫۴۹ دلار تا ۹۹۹٫۹۹ دلار می باشد.برنامه نویسان و توسعه دهندگان نیز می توانند برنامه های آزاد و آزمایشی را ارائه کنند.فروشگاه ویندوز همزمان با ویندوز ۸ نسخه مصرف کنندگان که در تاریخ ۲۹ فوریه ۲۰۱۲ منتشر شد،دردسترس قرار گرفت.توسعه دهندگان و برنامه نویسان از ۳۸ کشور می توانند برنامه های کاربردی برای ویندوز فروشگاه ارسال کنند.این برنامه هم اکنون از ۱۰۹ زبان پشتیبانی می کند.البته این در ایران در دسترس نیست.

مایکروسافت، فروشگاه ویندوز را در ویندوز ۸ تایید کرده‌است. به‌ مانند مرکز نرم‌افزار اوبونتو و فروشگاه برنامه‌های کاربردی مک که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد برنامه‌های کاربردی مترو شکل خودشان را بر روی وسایل جانبی ویندوز ۸ انتشار دهند. فروشگاه ویندوز همچنین به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد برنامه‌های کاربردی Win32 یا «دسکتاپ قدیمی» را نیز انتشار دهند، اگرچه فروشگاه فقط پیوندها به وب‌گاه‌های برنامه را آماده می‌کند.

 

 

ویژگی های جدید ویندوز 8:
- رابط کاربری جدید (مترو) برای صفحه نمایش لمسی
- حذف دکمه استارت
- مرورگر اینترنت اکسپلورر ۱۰
- ورود کاربری با استفاده از تصویر
- بوت سریع هیبریدی
- Task Manager(برنامه مدیریت وظیفه) جدید
- راه اندازی ویندوز با استفاده از فلش مموری
- پشتیبانی از چندین نمایشگر
- پشتیبانی از USB3
- پشتیانی از معماری ARMعلاوه بر اینتل و AMD
- صفحه شروع جدید
- قابلیت بازگردانی سیستم عامل به تنظیمات کارخانه(اولیه)
- سیستم پرونده جدید REfs
- پشتیبانی از ارتباط حوزه نزدیک(NFC)
- بوت امن
- پشتیبانی از فناوری RAID 1 و RAID 5
- اضافه شدن نوار ریبون به ویندوز اکسپلورر مانند مایکروسافت آفیس۲۰۱۰
- توانایی بازکردن پرونده‌های ISO، IMG و VHD
- نرم افزار ویندوز دیفندر در این ویندوز دارا قابلیت آنتی ویروس است، که مشابه نرم افزار مایکروسافت سکیوریتی اسنشالز عمل می‌کند و پیش بینی می‌شود جایگزین این نرم افزار شود
- اضافه شدن ویژگی ایمنی خانواده(Family safety)که به والدین این امکان را می‌دهد که فعالیت‌های فرزندان خود را در اینترنت نظارت و کنترل کنند و همچنین از فرزندان خود محافظت کنند و رایانه ی آنان را کنترل کنند
- چند وظیفگی جدید

ویژگی های حذف شده در ویندوز 8:
- نوار دستور(command bar)جایگزین نوار ریبون(Ribbon UI) شده‌ است.
- ویندوز مدیا سنتر در تمام نسخه‌های آن حذف شده اما به عنوان یک افزونه (add-on)در دسترس است
- ویندوز مدیا پلیر از پخش دی وی دی پشتیبانی نمی‌کند، اگر چه ویندوز مدیا سنتر اگر جداگانه خریداری شود هنوز پخش می‌کند
دکمه شروع(Start button) حذف شده، اگرچه هنوز به عنوان یک نقطه حساس در پایین سمت چپ صفحه در دسترس است
- دکمه نمایش دسکتاپ در نوار وظیفه دیده نمی‌شود، اما هنوز با کلیک کردن در گوشه پایین سمت راست صفحه فعال می‌شود
- رابط کاربری آئرو ویندوز(Aero)که در ویندوز ویستا و ویندوز ۷ وجود دارد در ویندوز ۸ حذف شده‌است
- صفحه آبی مرگ که اطلاعات فنی درباره خطایی که باعث توقف سیستم عامل شده را نشان می‌داد ساده تر شده‌است.

 

 

قیمت: 5800 تومان

سارا بازدید : 0 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

کارتون بچه های کوه تاراک

کارتون بچه های کوه تاراک داستان دو بچه خرس به نام جکی و جیل که مادرشان را گم می کنند و توسط پسری سرخ پوست نگهداری و بزرگ می شوند .


 

کارتون بسیار محبوبی بوده و یادآور خاطرات زیبایی برای کسانی است که این کارتون را دیده اند. ارائه شده در ۱ دی وی دی با کیفیت مناسب قابل پخش در کامپیوتر و تمامی دستگاه های دی وی دی خانگی. این مجموعه در 1 قسمت بصورت سینمایی خلاصه شده از ابتد تا انتهای کارتون را شامل می شود.

 

قیمت: 4000 تومان

تعداد: 1DVD

سارا بازدید : 0 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

کارتون پت و مت

 

شخصيتهاي اصلي اين مجموعه عروسکي، دو کارگر و تعميرکار دست و پا چلفتي هستند که در هر قسمت مي خواهند مشکلي را حل کنند اما هرچه تلاش مي کنند، مشکل پيچيده تر مي شود و مشکلات جانبي بيشتري پديد مي آيد. در آخر، با احمقانه ترين و پردردسرترين شيوه به راه حلي دست مي يابند که از آن «رضايت» دارند.
دو شخصيت عروسکي ابتدا در فيلم کوتاهي به نام «متفکران» حضور يافتند و سپس مجموعه تلويزيوني مستقلي بر اساس اين شخصيتها با عنوان «و همينه!» ساخته شد. در اين زمان بود که شکل و ظاهر آنها به صورت کنوني طراحي شد. عاقبت در سال 1989 اين شخصيتها داراي نامهاي پت و مت شدند و مجموعه تلويزيوني آنها هم به همين اسم ناميده شد.

 
در كارگرداني اين اثر هم نهايت دقت صورت گرفته است؛ آنها كه كمي با رشته انيميشن‌سازي آشنا باشند ميدانند كه چنين انيميشني تك‌فريم ـ تك‌فريم فيلمبرداري ميشود و درنهايت 24 فريم براي يك ثانيه. با اين وجود، كاملا واضح است كه اين انيميشن را با دقت و حوصله فراوان ساخته‌اند، چون حركات عروسكها طبيعي و كامل است. در كارگرداني شيوه راه رفتن، دست دادن، و ساير حركاتشان به شخصيت عروسكها هم توجه شده، و اين ريزه‌كاريها هم در كارگرداني و هم در فيلمبرداري اين انيميشن كاملا .مورد توجه بوده است

 

قيمت: 5000 تومان

تعداد: 2DVD

سارا بازدید : 0 چهارشنبه 30 اسفند 1391 نظرات (0)

شاید شما بارها تصمیم به راه اندازی سایت مدیریت آگهی گرفته باشید و بدنبال نرم افزار مناسب برای این منظور بوده اید. مسلما دوست داشته اید سایتی حرفه ای راه اندازی کنید.

سیستم مدیریت آگهی آرامهر با توانایی فوق العاده در جذب بازدید بخصوص ایندکس فوق العاده در موتورهای جستجوگر همچون گوگل و غیره میباشد، شاید بارها مطالب مختلفی را در گوگل جستجو کرده باشید و دقت کرده باشید حتما نامی از سایت ایستگاه در صفحه اول این جستجو مشاهده کرده اید چرا با وجود سایتهای مشابه این سایت اینگونه پیشرفت کرده و درآمدهای میلیونی در ماه کسب میکند؟
این نمیتواند تنها به پشتکار مدیریت سایت منوط شود، در دنیای اینترنت کسی برنده خواهد شد که بهتر بیندیشد و بهتر عمل کند. در صورتی که به کاری ایمان ندارید آنرا انجام ندهید چون بدون شک موفق نخواهید شد.

سیستم مدیریت آگهی و تبلیغاتی، سایت مدیریت آگهی تبلیغاتی

آرامهر با بهره گیری از برنامه نویسان حرفه ای و ایده گرفتن از سایت موفق نرم افزار مدیریت آگهی خود را با تمام امکانات و توانائی حرفه ای و مورد نیاز راه اندازی کرده و در اختیار افرادی که تمایل به راه اندازی اینگونه سایتهای تجاری دارند قرار میدهد. باشد که سایتهای ایرانی بتواند در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد این تنها آروزی ما بلکه آروزی هر فرد وطن پرستی بدون شک خواهد بود. لازم بذکر است کسانی هستن که نرم افزارهای مختلف که هیچ قابلیت حرفه ای مورد نیاز را ندارند را ارائه میدهند و باعث ایجاد بار مالی اضافی بر شما میشوند. بارها از سوی مشتریانمان این موضوع را شنیده ایم که مبالغ زیادی از ما گرفته اند و در آخر چیزی که قول دادن را به ما تحویل نداده اند و از ما میخواهند این فشار مالی را جبران کنیم. خواهشمندیم دقت لازم را بعمل آوردید

امکانات کلی سیستم :   

قدرت لود بالا و برنامه نویسی چند لایه امنیتی
رابط کاربری راحت - زیبا و کاربر پسند (User friendly)
بر پایه اینکدینگ جهانی UTF-8 و پشتیبانی از زبانهای مختلف
امکان ارسال ایمیل به تمام اعضا سایت ( جهت تبلیغات و یا پیام ویژه )
بهینه برای موتور های جستجو
امکان ارسال و دریافت اس ام اس ویژه
تعریف گروه نیازمندیها و آگهی ها و تبلیغات
تعریف دسته های فرعی نیازمندیها و آگهی ها و تبلیغات
قابلیت تعریف چند مدیر با سطح دسترسی های مختلف
لیست جدیدترین های زیر دسته ها
نمایش آگهی های ویژه هر دسته
نمایش آگهی های ویژه زیر دسته
ویرایش آگهی توسط آگهی دهنده
مشاهده تعداد دفعات بازدید آگهی
بهترین و استانداردترین نحوه نمایش
امکان افزایش و ارتقاء ستاره آگهی
نمایش لیست پرداخت ها به کاربر
مشاهده لیست اعضای سایت با قابلیت ارسال خبرنامه به اعضا
امکان افزودن کلمات کلیدی و ایجاد ارتباط بین دسته های نیازمندی و آگهی ها
قابلیت تایید و رد فیشهای بانکی و افزایش موجودی حساب مشتری پس از تایید فیش
قابلیت تعریف و اضافه کردن حسابهای بانکی ( شماره حساب و شماره کارت 16 رقمی )
مشاهده تراکنش های پرداخت آنلاین و امکان تایید و رد پرداخت و افزایش موجودی به صورت آنلاین مشتري
کلمات کلیدی برای آگهی
جستجو بر اساس کلمات کلیدی
جدیدترین های هر آگهی دهنده
لیست جدیدترین های هر دسته
نمایش گزارش مالی به کاربر
فرم وارد کردن مشخصات فبش بانک
صندوق پستی و مشاهده پیام ها
نمایش آمار بازید و آگهی های روز
امکان طراحی قالب اختصاصی
امکان توسعه و افزایش امکانات
تنظیم قیمت ستاره ها
بهینه برای موتور های جستجو
عنوان اگهی در لینک صفحات SEF
شارژ حساب با کارت های شتاب
امکان افزودن یا کاهش اعتبار مشتری جهت مشتریان خاص
و تنظیم کلیه قسمتهای سایت اعم از ظاهر و تعدادنمایش ها و پیغام ها در قسمت تنظیمات
تفکیک آگهی ها بر اساس استان
پرتال و سامانه ویژه هر استان
اطلاع رسانی توسط پیام کوتاه SMS
پرداخت آنلاین توسط شتاب
پرداخت توسط اعتبار حساب کاربری
کلمات کلیدی برای موتور جستجو
توضیحات کوتاه برای موتور جستجو
مشاهده آگهی های رسیده و بررسی محتوایی و تایید و رد و حذف آگهی با قابلیت ارسال ایمیل اتوماتیک به آگهی دهنده مبنی بر تایید یا رد آگهی وی
مشاهده جستجوهای انجام شده در سایت یا موتورهای جستجو همچون گوگل که منجر به نمایش سایت شده است و امکان افزودن کلمه های پر کاربرد
امکاناتی که علاوه بر نرم افزار بصورت رایگان به شما تعلق میگیرد:
1. پشتیبانی 24 ساعته آنلاین و برخط
2. 20 درصدد تخفیف به سفارشات بعدی در صورت نیاز به دیگر خدمات آرامهر
3. اضافه کردن 2000 آگهی به صورت رایگان به سیستم (درصورت تمایل)
4. پنل اس ام اس به صورت رایگان

پشتیبانی شرکت آرامهر

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 342